Garantie si retur

Garantia:

SC EURODEALER PARTS SRL certificam prin prezenta ca produsele ce fac obiectul prezentei facturi sunt originale sau interschimbabile cu piesele originale. Produsele sunt fabricate in conformitate cu: documente, standarde si specificatii tehnice producator/importator, standarde si omologari internationale conform inscriptionarii pe produs si respecta normele europene de calitate.

Piesele  cuprinse în prezenta factură au termenele de garanţie precizate mai jos, daca intre parti nu a fost incheiat un contract care sa contina clauze specifice, si se acorda pentru vicii ascunse, respectiv defect de material sau fabricatie.

Produsele care in perioada de garantie prezinta defecte de fabricatie vor fi reparate, inlocuite cu altele noi sau cumparatorul va beneficia de o reducere a pretului. Termenul de garantie se acorda astfel:

– 24 luni de la data fabricatiei inscrisa pe placuta pentru piesele produse de Wabco;
– 12 luni pentru piese originale, subansambluri si piese de schimb aferente produselor de folosinta indelungata cu respectarea specificatiilor tehnice  si exploatare date de producator.
– 12 luni pentru acumulatori auto, dar  nu mai mult de 50.000 km;
–  6 luni pentru consumabile: sistem suspensie, directie, suporti, amortizoare, perne, curele, anvelope, filtre, bucse, cabluri, stergatoare, simeringuri, elemente de cauciuc, elemente de frictiune, etc;
–  3 luni pentru manopera

Pentru reparatii specializate: motoare, cutii de viteze, diferentiale se acorda  12 luni de la data reparatiei la piesele utilizate si 3 luni la manopera  in conditiile in care se respecta planul de revizii stabilit de atelierul specializat.

 

Nu se acordă garanţie sau se anulează garanţia în următoarele condiţii:

– piesele nu au fost montate într-un atelier de specialitate autorizat RAR pentru serviciile efectuate si marca de vehicul pe care s-au montat piesele;
– piesele prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri sau acţiunea unor factori externi;
– piesele prezintă o uzură normală;
– piesele se defectează din cauza unui montaj necorespunzător sau impreuna cu piese conexe uzate sau modificate;
– defectiunea este cauzata datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului, sau atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare, conform tehnologiei de motaj sau a celei impuse de producator sau sunt montate in sisteme neomologate de fabricantul autovehiculului.
– piesa a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului sau a fost gresit identificata si montata datorita prezentarii unor date eronate de catre cumparator;
– piesa prezintă deficienţe din cauza unui accident de circulaţie sau de altă natură (şocuri termice, şocuri electrice, şocuri mecanice);
– uzura normală a pieselor ce intră în fluxul normal de întreţinere al autovehiculului;
– piesele au fost deteriorate datorita utilizarii anormale a autovehiculului, proastei intretineri sau a neglijentei;
– piesele de uzură a căror longevitate depinde de timpul de utilizare a vehiculului;
– beneficiarul a intervenit asupra piesei dupa finalizarea reparatiei;
– pentru componentele electrice si electronice se anuleaza garantia daca au fost supuse la interventii neconforme cu prevederile tehnice ale vehiculului (pornire cu robotul ,suduri pe sasiu, etc)
– piesele au fost montate intr-un sistem care a suferit modificari fata de varianta

 

   Produsele care prezintă în perioada de garanţie defecte de material sau de fabricaţie vor fi înlocuite cu altele prin garantarea acestora de catre Beneficiar printr-un document de plata pana la primirea raspunsului oficial de la Furnizorul /Producatorul de piesa sau subansamblu.

 În cazul în care se solicită înlocuirea unei piese în termen de garanţie, reclamantul va prezenta următoarele documente:

– factura de achiziţie;
– prezentul certificat de garanţie in original;
– dovada montării într-un  atelier de specialitate autorizat RAR (conform conditiilor mentionate anterior) original sau copie;
– descrierea defectului constatat sau a deficienţei prin nota de constatare efectuata de atelierul specializat;
– talonul autovehiculului(copie) si cartea de identitate a autovehiculului(copie);

Reclamatia depusa de cumparator/beneficiar va fi analizata intr-o perioada de timp rezonabila de la data receptiei produselor insotite de documentele enumerate mai sus, sau de la data sesizarii in scris a serviciilor reclamate.

Vanzatorul/Prestatorul are dreptul sa analizeze si sa evalueze produsele care fac obiectul reclamatiei. Nu se vor lua in considerare pretentii de daune colaterale din partea cumparatorului/beneficiarului.

Cumparatorul/Beneficaiarul va primi un raspuns in scris la fiecare reclamatie.

In cazul in care nu se poate constata deficienta in cadrul societatii si este necesara efectuarea expertizei de catre firma producatoare, ne rezervam dreptul de a solutiona reclamatia la data primirii rezultatului din partea producatorului.

In cazul in care reclamatia nu a fost justificata, cheltuielile aferente verificarii si analizarii produsului vor fi suportate de catre cumparator.

Prezentul certificat de garantie nu afecteaza drepturile cumparatorului cu privire la legislatia obligatorie a garantiei si protectiei consumatorului privind vanzarea produselor si serviciilor prestate si garantiile asociate acestora, in domeniu, aplicabila persoanelor juridice.

 

DECLARATIA DE CONFORMITATE

Prin prezenta asiguram, garantam si declarampe propria raspundere, conform prevederilor Art.3 din HG. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, ca produsele, la care se refera aceasta declaratie, nu pun in pericol viata, sanatatea si securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului, daca sunt montate intr-un service autorizat si in conformitate cu Normele Europene sau specificatiile tehnice ale producatorului.

In cazul constatarii de neconformitati sau reclamatii, va rugam sa ne sesizati in scris. Datele noastre de contact sunt:

Adresa: Strada Preciziei, NR.11, Sector 6, Bucuresti

Tel: 0749.102.973/0749.102.603 Fax:021.352.19.17

E-mail: office@edparts.ro/receptie@edparts.ro

 

Returul: 

In cazul in care clientul este nemultumit de produsele achizitionate de la S.C. Eurodealer Service S.R.L. si doreste sa renunte la comanda poate aplica procedura de retur a produselor in termen de maxim 10 zile lucratoare, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr.130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta si cu respectarea conditiilor de mai jos.
Termenul de 10 zile lucratoare prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data emiterii facturii către client.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

          In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor si conditiilor de pe www.e-piesecamioane.ro, sectiunea informatii/livrarea produselor) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului (ex.achizitionare produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitiei vanzatorului date despre masina (inclusiv serie de sasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat catre vanzator, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.

Documente necesare pentru retur:
–          Factura de achizitie in copie;
–          Formularul de retur completat, care se gaseste pe site-urile : 

www.piesewabco.ro ; www.pernecamioane.rowww.e-piesecamioane.ro

Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile, in ambalajele pieselor noi.

Returul se va face prin acelasi modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier sau Urgent Courier la adresa:

S.C. Eurodealer Parts S.R.L., Str. Preciziei nr. 11, sector 6, Bucuresti.

Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport si pentru a proteja ambalajul original al acestora.

Nu se accepta la retur:
– Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
– Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
– Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
– Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura.
– Daca termenul de returnare este mai mare de 15 zile calendaristice fata de data facturarii.
– Produsele de origine comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale vehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
– Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans
– Module programate, piesele speciale fabricate pentru vehicule din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.
– Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)

Prin acceptarea facturii se considera ca, clientul a luat la cunostinta de conditiile de garantie si retur.

In cazul constatarii de neconformitati sau reclamatii, va rugam sa ne sesizati in scris. Datele noastre de contact sunt:

Strada Preciziei, NR.11,
Sector 6, Bucuresti
Tel: 0749.102.973/0749.102.603
Fax:021.352.19.17
E-mail: office@edparts.ro/vanzari@e-piesecamioane.ro

Link-uri utile: Piese Wabco | Perne camioane | Piese camioane - toate marcile | Eurodealer Parts | Termeni si Conditii | Politica de Confidentialitate

0 WooCommerce Floating Cart

Nu aveti produse in cos!

Piese Best Seller

Continua cumparaturile